Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ Η ΛΕΝΑ!!

Ίσως ήμουν λίγο άδικη με κάποια άτομα που ήταν όσο μπορούσαν δίπλα μου το τετράμηνο που έμεινα μόνη στην Νυρεμβέργη,πέρασα δύσκολα και με στιγμάτισε εκείνο το διάστημα και απλά δεν είχα καθαρό μυαλό. (ας ξεκινήσω με την ξαδέλφη μου και στην συνέχεια θα αναφέρω σε άλλη ανάρτηση και τα υπόλοιπα).


Όμως θα ήμουν πραγματικά άδικη αν δεν αναγνώριζα ακόμη και τώρα μετά από τόσο καιρό ότι όντως υπήρχαν και κάποια άτομα κοντά μου.
Η ξαδέλφη μου δυστυχώς για εμένα(χιχιχι) δούλευε πολλές ώρες και η δουλειά της απαιτούσε και ταξίδια στο εξωτερικό οπότε την έβλεπα πολύ λιγότερο από όσο θα ήθελα εγώ!!
Ερχόταν όμως ίσως κάποιες μέρες μετά την δουλειά της κάποια Σαββατοκύριακα και μετά από επιστροφή από κάποιο ταξίδι κανονίζαμε αμέσως..
Μας γύρισε σε αρκετά μέρη της πόλης και γενικά περνούσαμε τόσο ωραία όσο ήμασταν μαζί.
Ο Δημήτρης την λάτρευε και ακόμα και τώρα που έχει να την δει μήνες λέει ''Λένα μου''
Επίσης μας είχε βοηθήσει σε πολλά θέματα όπως το να μας φέρει σχεδόν καινούρια έπιπλα για το ξεκίνημα μας.Με ρωτούσε συνέχεια αν μου λείπει κάτι και με βοηθούσε στο παραμικρό.Επίσης κάθε φορά που βρισκόμασταν ασχολιόταν τόσο πολύ με τον Δημήτρη που έπαιρνα δυνάμεις να συνεχίσω όλο αυτό που ζούσα..Είπα πολλές φορές αν δεν ήταν η Λένα τι θα έκανα και το πιστεύω μέχρι και σήμερα.Σίγουρα θα είχα τρελαθεί.Για έμενα ήταν το χρώμα σε όλες εκείνες τις σκούρες μέρες που ζούσα!



Λενάκι μου μας λείπεις πολύ,θα μπορούσα να γράψω κατεβατά ολόκληρα όμως δε θα το κάνω,Σαγαπάμε και σε περιμένουμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...