Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΜΑΣ!!

Οι γέννες της Έφης εδώ στην Γερμανία...Έχει και συνέχεια γιατί είναι πολύτεκνη!!Τίποτα δεν είναι αδύνατο μην απελπίζεστε με το παραμικρό!Διαβάστε την γέννα νούμερο 1 και θα καταλάβετε.. Κ μετά συνεχίστε με την δεύτερη!!!!



 Εγκυμοσυνη νουμερο 1.το 2000 παντρευτηκαμε με τον θοδωρη.μετα απο λιγο καιρο αρχισαμε τισ προσπαθειες για να αποκτησουμε παιδακι.αλλα δεν γινοταν τιποτα.εκανα σαλπιγγογραφεια και φανηκε οτι η αριστερη μου σαλπιγγα ηταν κλειστη.Λογο το οτι δεν ειχα σταθερο κυκλο αρχισα να το ψαχνω διαφορετικα.κι ετσι πηγα σε εναν γυναικολογο ειδικο για τετοιες περιπτωσεις.αρχισα να κανω ενεσεις για να εχω ωορηξια.6 μηνες θεραπεια χωρις αποτελεσμα.κι ετσι ειπαμε διαλειμμα απο θεραπειες .ετοιμασιες για τον γαμο για το καλοκαιρι του 2003.μαρτιο μαθαινω οτι ειμαι εγγυος.αναβολη του γαμου.η εγγυμοσυνη προχωραει ομαλα στον εβδομο μαθαινουμε οτι ειναι κοριτσι. παιρναμε την πητ και παμε στον γιατρο.ολα καλα την επομενη μπαινουμε για προκληση.στο γυρισμο για το σπιτι μου πιανουν συσπασεις.ανα 5λεπτο .μεχρι τισ 00.00 αντεξα .μετα νοσοκομειο αλλα διαστολη καθολου .το πρωι ερχεται ο γιατρος μου σπαει τα νερα με διαστολη 2στις 9.00.τοτε αρχιζουν οι συσπασεις να αυξανονται.κανουμε επισκληριδιο.η διαστολη αρχιζει να μεγαλωνει .στις 12.00 αρχισαν οι πονοι να δυναμωνουν .ζηταω ξανα φαρμακο με εξεταζει η μαια διαστολη 8 μου λεει φωναζω τον γιατρο.μεχρι να ερθει ο γιατρος διαστολη 9 αρχιζουν να με ετοιμαζουν.ερχεται ο γιατρος και μου λεει σπρωξε στην τριτη φορα σπρωχνοντας σπαζουν τα υπολοιπα νερα και βγαινει η Ελενίτσα μου.3420 και 52 εκατοστα.κατευθειαν αρχιζουμε τους θυλασμους.σε 3 μερες επιστρεφουμε στο σπιτι.η ελενη εγινε 10 φετος.
 
Εγκυμοσυνη 2.2006μετα αποκαθηστερηση 3 ημερων κανω τεστ .αποτελεσμα θετικο.μετα απο εξακριβωση εγγυμοσηνης απο τον γιατρο ξεκινανε εμετοι και ολα τησ εγγυμοσηνης.μεχρι τον πεμπτο μηνα οπου και μαθαινουμε οτι ειναι κοριτσι.φτανουμε πητ και παιρνουμε και 3 μερες οσπου μπαινουμε για προκληση.οι πονοι ξεκιναν αλλα διαστολη καθολου και το παιδι ψηλα.σπανε τα νερα κι εγω ξαπλα.20.00 και ο τοκογραφος αρχιζει να γραφει αρρυθμιες ετοιμαζομαστε για καισαρικη.3820 και 53 εκατοστα και το καλυτερο .η μεγαλυτερη εκπληξη ειναι αγορι.ο Γιαννακης μου.απευθειας θυλαζουμε και με σηκωνουν μετα απο 12 ωρες .στην μια εβδομαδα μου δινουν εξιτηριο.ο Γιαννης τωρα  7 χρονων.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...