Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!20.04.2014

anna milathianaki
''Λοιπον κοριτσια το ταιρι μου ηταν η serrea paokara κ μπορω να πω οτι το περιμενα πως κ πως!!!!χαρηκα παρα πολυ γιατι ηταν σαν να περιμενω δεμα απο τους δικους μου στην ελλαδα!!!!μου αρεσαν πολυ τα δωρακια μου επεσε μεσα με λιγα λογια!!!!!!σαν να με ξερει χρονια!!!!το τσουρεκι οχι απλα μου αρεσε αλλα το καταπια!!!!!!χαχαχα κ η κορη μου καταχαρηκε μετη σοκολατα!!!!ευχαριστω πολυ ταιρι μου,να χαιρομαστε τις οικογενειες μας κ να ειναι καλα ολες οι ελληνιδες μανουλες της ομαδας!!!!!''

  

Παρθενόπη Σερραια
 ''to doro tis annoulas m eine ola teleia xarhka kai sygkinithika poly gt eine dwra apo kardias eine poly glykeia kopela h annoula m ♡♡♡♡♡''





 Αλίνα
''Αυτο το ελαβα απο την Κατερινα Καλοφυρη Χαρτλ. Ειναι απλα υπεροχο!!!!! Ομορφο, πασχαλινο και γλυκο!''






Κατερινα Καλοφυρη Χαρτλ
''ayto eine to doraki mou apo to tairi mou,thn Alina Alina,,,,,,,
eime poly xaroumenh pou mporesa na thn gnoriso
eine poly glykia ,,eyxomai na synantiomaste syxnotera
an kai ligo makria,alla den peirazei , briskoume tropo,,
filia polla apo to tairi sou,,,''
Eleni Tsekouri
'' Το ταιρι μου η Ειρηνη ή αλλιώς Panos panos στην ομαδα μας.Ενιωσα σαν μικρο παιδί που περιμένει να ανοίξει το δώρο τoυ.Πήρα μεγάλη χαρά!!Ειρηνάκι μου και πάλι σ ευχαριστώ πολύ!!''


wasoula gadetsiou 

''Εγώ το βρήκα το πακέτο μου στα σκαλιά μόλις κατέβηκα να βγω έξω..όπως πάντα ο ταχυδρόμος βαριόταν να χτυπήσει κουδούνι ο άτιμος ...χαχαχα..το πήρα το κουτί κ ετρεξα στο σπιτι να το ανοίξω ..  ...Μόλις το άνοιξα εκανα εναα  μεγαλο wooooow κ συνγκινιθικα ...χάρηκα παρα μα παρα πολυ σαν ενα μικρό κοριτσάκι..το ταίρι μου Roula Xaralampopoulou''

 

 

''εγω ειμαι η roula xaralampopoulou και το ταιρι μου ειναι η wasoula gadetsiou οταν παρελαβα το δωρο συγνινηθηκα και αισθανθηκα πολυ ομορφα βλεπεις εδω και 2 χρονια που ειμαι εδω ειναι η πρωτη φορα που παρελαβα δωρο εστω και απο μια κοπελλα που δεν την γνωριζω ηταν πολυ ομορφη στιγμη και μακαρι να συνεχισουμε να το κανουμε''

 

 

Τάνια Νικολαίδου
''Λοιποοοοον.....αυτο ειναι το υπεροχο δωρακι που ελαβα απο το ταιρι μου Σοφια Ελευθεριαδου, ενα πολυ πολυ γλυκο αγαλματακι με την μαμα κουνελιτσα και τα κουνελακια της...πραγματικα ειναι πολυ τρυφερο και μου αρεσε παρα πολυ!!!!!! Φυσικα δεν παρεβλεψα τις λιχουδιες που εβαλε μεσα  στο ομορφο Πασχαλινο κουτακι τις οποιες θα καταβροχθισω μετα τη νηστεια φυσικα..!!!!!! χιχι.....Σ'ευχαριστω πολυ ταιρι μου να εισαι παντα καλα κι εσυ και η οικογενεια σου....Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου  ευχομαι!!!! <3''




  Σοφια Ελευθεριαδου
''Αυτό ειναι το δωράκι μου που μου έστειλε το ταίρι μου 
η Τάνια Νικολαίδου.....Να την ευχαριστήσω παρα πολύ''

''Η φωτο με τα δωρακια μου που ελαβα απο την Δημητρα Βασιλειδου.
Ευχαριστω και σου ευχομαι καλο πασχα!!!!''
 
Με αγαπη
Συμελα Παρματα



Το ταιράκι μου Irini Tsiakou!!!ηταν τελεια ιδέα η ανταλαγη δώρων!το να ανοιγεισ ένα δώρο και να διαβάζεις τοσο ομορφα λόγια με συγκίνησε πολυ!αγαπάω πολυ αυτό το γκρουπάκι!!!φιλια πολλά!!!καλό Πάσχα!!!

Maria Karamoustakidou 

'' ταιρι μου σε ευχαριστω πολυ....πρωτη φορα παιρνω δεματακι για πασχα!τα λογια και οι ευχες σου με συγκινησαν....και με τις οζες ξυπνησες την γυναικα μεσα μου την οποια τον τελευταιο χρονο με το μωρο την αμελησα ολιγον!!!

δεματακι απο το ταιρι μου Βασω Μαλαβακη''

Biki Bidi

'' Ηρθε και το δικο μας δωρακι...πραγματικα  ειναι πολυ ομορφο να ξερεις πως καποιος θα ενδειαφερθει για σενα τις γιορτες.Καποιος που δεν γνωριζεις καν θα αφιερωσει λιγο απο το χρονο ,που πολλες φορες δεν εχουμε,για να διαλεξει το δωρο σου.Χαιρομαι πραγματικα που ειμαι μερος της ομαδας ,ευχαριστω το ταιρι μου που εδωσε χαρα στα παιδια μου.καλη ανασταση σε ολες μας.''


Maria Glahtsiou

'' Μ. Σάββατο και ο ταχυδρόμος χτυπάει το κουούνι νωρίς νωρίς, ούτε που το φανταζόμουν οτι θα έφτανε σήμερα...!''ταιρι μου η Κικη Χορτικογλου

 

'' Euxaristo to tairi mou gia to omorfo paketo pou mou esteile xarika san paidaki.viki sou euxomai kalh anastash me ugeia agaph k polla xamogela''


iroglidou fevronia

 '' simera pira kai to diko mou doro apo to tairi mou thn  dimitra mania ontos i ekpliksi tis itane poli omorfa ta dorakia tis pou ta kremasa amesos tin euxaristo poli kai euxome kali anastasi kai kalo pasxa ''
 
 

Maria Palasidou

''Me polu xara upodextikame ta pasxalina mas dorakia apo tin manoula Katerina Tsiampa!Tin ora bebaia pou itan na anoikso to paketo itan kai ta 2 paidakia mou spiti kai anarotiomoun pos tha prolabo na ta stiso kai na ta fotografiso prin pesoun pano tous kai ginei xamos  ?!! Opote gia na eimai sigouri, ebala ton mikro mou (1,5 xronon) sto paidiko domatio kai ekleisa tin porta gia na min mporei na bgei ekso .Alla eklege o kaumenos oli tin ora ,ospou na ta stiso kai na bgalo tsak tsak mia fotografia..meta den anteksa allo i mana..ton apeleutherosa kai afou ekanan ena megalo Oooooo arxisan na moirazontai ta dorakia. H megali mou kori pire  ameso to sakoulaki me ta diakosmitika augoulakia kai ithele na pame mazi ekso na stolisoume to dentraki pou exoume stin eisodo tou spitiou..me ta ligosta auga pou eixan apomeinei pano tou, (pou na anteksoun kai auta ,me ta paidakia mou ) o mikros pire aggalia to pasxalino arkoudaki OSTERHASE kai oi 2 meta mazi tsakisane ta  sokolatenia augoulakia me polu orexi!!! To diaskedasa polu! oi epomenes fotografies einai apo tis antidraseis tous.. (Tha stis steilo sto Facebook omos Eleni giati den exo polu eleutheri mnimi edo! ) Megali loipon i ekpliksi tous kai i diki mou fusika,alla me ta paidia sou ginesai kai sy paidi kai xairesai me auta !!! Euxaristoume loipon akomi mia fora tairi mou me tin orea tou kinisi kai tha thela euxaristos pali sto mellon na summetexo,se autin tin orea empeiria!'' 
 
Y.G Na min xehaso na anafero oti pira kai doraki gia to 3o mou paidaki pou tha genithei se 2 mines!!Ena omorfo zeugari agoristika papoutsakia gia neogenito..an kai aresan kai ston gio mou Stefano kai prospathouse na ta anoiksei Otan erthei me to kalo stin zoi..tha balo foto pou tha ta forame


Ελενα Κριθαριδου

''Συγκινητικό δωράκι μιας και είχα χρόνια να πάρω δώρο λαμπάδα! Να σαι καλα Αννουλα για την χαρά που μου χάρισες.''


Olga Panidou
''Ευχαριστώ πολύ''

Ειρήνη Μπέζα
''Ταίρι μου γλυκό Ευγενία Μπίτζου σ΄ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου!!! Όπως και την προηγούμενη φορά έτσι και τώρα ένιωσα σαν μικρό παιδί που περιμένει με αγωνία να ανοίξει το δώρο του. Όλα ήταν υπέροχα... χάρηκα πάρα πολύ και συγκινήθηκα ιδιαίτερα με την πολύ όμορφη λαμπάδα που έφτιαξες για μένα. Σ΄ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου γλυκιά!!! Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρουμε να τα πούμε κι από κοντά!!! Φιλάκια πολλά!!!''
Fani Loi
 ''8elw na pw ena megalw euxaristw sto teri mou Maria Koutouktsi gia to omorfo dwraki ths na einai panta kala gerh kai eutuxismenh me thn oikogeneia ths...An kai den thn gnwrisa apo konta pou polu 8a h8ela einai mia polu sumpa8htikh manoula kai glukutati!!! Kalo pasxa na exoume kai kalh Anastash se oles tis Ellhnides Manoules!!!!!''

eftichia stathakopoulou

  ''καλησπέρα Ελένη.Εγώ  εκανα την ανταλλαγη με την  Βασσιληκη Ζαφιρλι με μια μικρη συναντηση την Μεγαλη  Τριτη.Ημουν σαν ενα μικρο παιδι που θα επερνε τοα πασχαλιατικο του δωρο.ειχα αγωνια μεγαλη.δεν το ανοιξα εκει αλλα μολισ ηρθα σπιτι .χαιρομουν τοσο πολυ που δεν ηξερα που να το βαλω για να το δουν ολοι.Οσο για τα λαγουδακια εγιναν αφαντα .του Αγγελου το τιμησα εγω.Σε ευχαριστω Βασσιλικη μου .''


Vivi Goulielmaki
'' Ena megalo efxaristo sto tairi mou stavroula papantoni gia to iperoxo demataki! To tsourekaki itan fovero! Itan liga lepta idonis! xaxa! To prasino keri oute pou na iksere oti tairiaze stous tonous tis diakosmisis mou! Otan eida tin alatopiperiera skeftika ti praktiko doraki! To perneis kai stin ekklisia mazi na alatiseis ta avgoulakia meta tin anastasi! Kai telos mia omorfi kartoula me efxes! To kataxarika pragmatika!!!''


smaragda kiriakidou

''Ena megalo efxaristo sto teri mou Dimitra Titonidou gia to doro pou mou esteile,ki elpizw sintoma na tin
gnoriso kai apo konta.''


Georgia Gkouva
''Δεν μπορω να σου περιγραψω τα συναισθηματα που ενιωσα!!Με λιγα λογια ηταν υπεροχο!!
Το ταιρι μου ειναι η Ευτυχια Σουλιωτη.
Ευχαριστω πολυ!! ''


Ευτυχία Σουλιώτη

''Mε την Γεωργια Γκουβα γνωριζομαστε χρονια μιας και  ο αντρας της με τον δικο μου ειναι φιλοι  και επισης ο πεθερος της με εχει βαφτισει .. οι αποστασεις ομως στην Ελλαδα μας εκαναν ν αμη μπορουμε ν αβρεθουμε .. συναντηθηκαμε ξανα εδω  και  αφου εχουμε αποσταση μονο δυο τετραγωνικων   κανουμε παρεα.. ειναι ενας ανθρωπος που χαιρομαι που βρισκεται στη ζωη μου γιατι εχει απιστευτη θετικη αυρα .. το δωρο της με εκανε να χαρω  και φυσικα η δευτερη φωτο ειανι απο την ημερα του πασχα που περασαμε τελεια... σε πολλους η Γερμανια ηταν αναγκαιο κακο .. σε μενα  ηταν  η αλλαγη στη  ζωη μου με φερε κοντα σε ανθρωπους που  εκτιμαω και μου γνωρισε αλλους τοσους  .. να  εισαι καλα με την οικογενεια σου και να προσεχεις την ομαδα  μας φιλια πολλα''


'Εφη Παπαδοπούλου.
''Μεγάλη ήταν η χαρά και η συγκίνησή μου όταν μετά από την επιστροφή μου από τις πασχαλινές διακοπές με περίμενε το πακετάκι της Γιάννας Ταχτσόγλου . Όπως είπα και στην ίδια , μου γλύκανε τη μέρα , μετά την πίκρα της επιστροφής .
Ευχαριστώ ταίρι μου γλυκό !!!
Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω από κοντά !!!''

Maria Ilias
''eniosa storgi...oti akoma kai an den gnoristikame pote me ti nektaria panta ti niotho konta mou kai oti moirazomaste polla koina!!!!mou estile ena karo kouponia pou tha ta xreiazotan kai auti alla protimise na ta steilei se emena....''

Aleka Toutountsidi Filiou
''το "ταιρι" μου, την Despo Dasiopoulou
Οταν ηρθε το δεμα η χαρα μου ηταν μεγαλη, σχεδον σαν μικρου παιδιου. Ενθουσιαστηκα με τα δωρακια διοτι ειμαι λατρης των φουλαριων και αγαπω εξισου τα κερια. Η προσωπικη μου συλλογη και στα δυο ειναι ηδη πλουσια, αλλα τωρα και με τα δωρα απο το "ταιρι" μου απεκτησαν μεγαλυτερη ομορφια ...
 
Με εκτιμηση,
Αλεκα.''


Κατερίνα
''Αγαπητο μου ταιρι Μαρια Παλασιδου,

σε ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για το υπεροχο δωρακι σου!

Να εισαι παντα καλα εσυ και η οικογενεια σου!''
 

  Κική Χρυσουλίδου

''Ευχαριστω πολυ μαμαδοδυκτιακη μου φιλη Λια Βεβεκλη!!!να εισαι παντα καλα!!!''
 Spyridoula Galani
''ταιρι μου ηταν η φωτεινη καραγιαννη...πριν την ανταλλαγη δωρων δεν ειχαμε και πολυ επαφη να μπορεσει ο μια να καταλαβει τι θα μπορουσε να κανει δωρο στην αλλη...οταν πηρα το πακετο εμεινα εκπληκτη..απο χαρα..το τερι μου σα να διαβασε τη σκεψη μου μου πηρε ενα πορτοφολι κατι το οποιο εψαχνα εκεινες τις μερες να παρω..την ευχαριστω πολυ για τα υπεροχα δωρακια της και επισης την ευχαριστω πανω απο ολαγτ δε σκεφτηκε μονο εμενα αλλα και τα 2 παιδακια μου και πηρε κατι και για εκεινα!!!''


Anastasia Moissidou
''Ευχομε Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα.Το Αγιο Φως της Αναστασης,ας φωτισι τις ψυχες ολων μας .Υγεια σε ολες τις οικογενειες..''
 Kiki Xortikoglou
''Ευχαριστώ πολύ''





Dimitra Kroh Titonidou
''otan to eida i kardoula pigene grigoraaaaaa wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fonaksa k ta matia mou gourlosan k astrapsan san mikroooo pediiiiiiiiiiiii, 1000 efharistooooooo Smaragda mououououuo''

Θένια Παπαδημητρίου
''Από την Αθήνα μου την Καμπούρογλου μέχρι να το ανοίξω αισθανόμουν ανυπομονησία σαν τα μικρά παιδάκια πριν ανοίξουν ένα δώρο που ειναι μόνο γιαυτα
Χάρηκα πολυ πολυ που την γνώρισα κ από κοντά καλό Πάσχα σε όλες τις μανούλες''



Fotini Karagianni

''lipon thelo na eyxaristiso thnn spiridoula ..pou ekane na xaro san mikro paidaki..parolou pou itane sthn ora pou tha gennouse brike thn ora kai to kouragio na mou stili to doraki ths..thn eyxaristo polly..kai thn eyxomai na xri ta paidakiaths. Kia oti agapa na xari.''



Barbara Stamopoulou
'' Na kai to diko mou to dwraki apo to tairi mou Anesths-Elsa.Se euxaristw para polu Elsa mou einai polu omorfa otan phra to paketo sta xeria mou epiasa ton eauto mou na xamogela kai otan to anoiksa paleba na parw to lagoudaki apo ta xeria ths mikrhs mou pou to arpakse kai kateu8eian sto stoma!!!xaxa!!!filakia polla kai tou xronou me ugeia!!! ''
 




Vlaserou Afroditi
''Ευχαριστώ πολύ την Όλγα''

Nektaria Galani
''Euxarhstw poly thn maria ilias gia to omorfi dwraki ths otan to anoiksa sygghnhthka giati den skeuthke mono emena alla k thn koroula mou k ths esteile ena terastio abgoulaki kinder pou molhs to eide to katabroxthse''

 Ανεστης- Ελσα

''Ταίρι μου Βαρβαρα Σταμοπούλου ευχαριστω παρά πολυ για τα δωράκια σου !!!! Μου άρεσαν πολυ!!!! Αλλά τα λόγια στην καρτούλα σου ακόμη πιο πολυ!!!! Ελπίζω κάποια μέρα να σε γνωρίσω . Με αγάπη το ταίρι σου!''






Eugenia Bitzou
''Ελενακι μου εφτασε και το δικο μου δωρακι!!!Την να πρωτοπω για την Ειρηνη μας την γλυκια!!!Ολα ηταν υπεροχα και ενα ευχαριστω ειναι λιγο!!!Ασε που ειχε μεσα κ Ελληνικα προιοντα και χαρηκα ακομη περισσοτερο ..Το δε αγορακι μου ταραξε τις σοκοφρετες μολις τις ειδε...με το ζορι τις πηρα πισω για να τις βγαλω φωτογραφια..χαχαχαχαχα Λοιπον κοριτσακι μου (Ειρηνη Μπεζα)σ'ευχαριστω πολυ για τα ομορφα δωρακια σου μου..Επισης πρεπει να ευχαριστησω και την Ελενη Τσεκουρη η οποια ειναι η διαχειριστρια του γρουπ μας κ αυτη που με εβαλε στην ομορφη ομαδουλα μας!!!''



 Janna Tachtsoglou-Bajwa
 ''Ευχαριστώ πολυ''


 Eleni Blerta Braho
'' .Πριν απο αρκετές μέρες πήρα το δώρο απο την ταίρι μου. Αναστασία ..παρόλο που το περίμενα γιατί μου είχε πει οτι το έστειλε ι χαρά μου δεν λέγετε, τα λόγια τισ kai ι ευχές τισ με συγκίνησαν. .τιν ευχαριστώ μέσα από τιν καρδιά μου. .και εσασ για τιν ομορφι ιδέα. .ΚΑΛΉ ΑΝΆΣΤΑΣΗ σε ολουσ. .''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...