Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

TO BLOG!!!!



Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο Blog μας!!Καταrχήν να συστηθώ ξανά είμαι η μαμά Ελένη και έχω έναν γιο τον Δημητράκη μου ,3 ετών!!Και φυσικά ο μπαμπάς μας ο Γιώργος!!Είμαστε στην Γερμανία 14 μήνες τώρα!!

Η δημιουργία αυτού του blog είναι η συνέχεια μιας υπέροχης κλειστής  ομάδας που έχουμε στο facebook (για να τα λέμε και καθαρά τα μέλη είναι υπέροχα γι αυτό και η ομάδα μας θεωρείται   υ-π-έ-ρ-ο-χ-η)

Η ιδέα όμως ήταν ακόμη καλύτερη,σκέφτηκα ότι θα μπορέσουμε με διάφορες συμβουλές  να βοηθήσουμε και άλλες μανούλες και γενικά οικογένειες ώστε να ορθοποδήσουν ή να ψαχτούν σε κάτι που θα τους είναι χρήσιμο και δε το γνώριζαν, και ίσως να χαλαρώσουν με τις εμπειρίες της καθεμιάς και να δουν ότι κανείς δεν είναι μόνος!!!Έτσι σιγά σιγά δημιουργήθηκε και με την πολύτιμη βοήθεια από τις Ελληνίδες Μανούλες στην Γερμανία ξεκινήσαμε δυναμικά… Είμαστε όλες μαζί σε αυτό και γενικά οι μανούλες βοηθάνε πολύ μέσα στην ομάδα και έτσι γιατί να μη το έκαναν και για πολύ κόσμο εκτός γκρουπ.

Ένα μήνα έχει που δημοσιεύτηκε το blog μας και έχουμε 3,532 επισκέψεις…

Εγώ θα ήθελα να συμμετέχουμε και εδώ..Να απαντάτε ,να ρωτάτε και γενικά να υπάρχει συμμετοχή, γιατί μας βλέπει αρκετός κόσμος και με αυτό μπορούμε ίσως να βοηθήσουμε κάποιον βλέποντας και συζητήσεις…..
Όσοι θέλετε μπορείτε να μπείτε στην ανοιχτή μας ομάδα κάνοντας’’ like’’ θα την βρείτε  στην αρχική μας σελίδα στα δεξιά και όσες μανούλες που ζουν στην Γερμανία μπορούν να με ενημερώσουν και να μπουν και στην κλειστή μας ομάδα!!


Σας φιλώ
Ελένη!!


Εαν θέλετε κάτι να μου γράψετε μπορείτε να μου στείλετε στο μαιλ μου που είναι το εξής :ellinidesmanoules@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...