Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ο Γερμανός παιδιατρός μας ενας Άνθρωπος με <Α> κεφαλαίο!!


'Εχω πολύ καιρό να αναρτήσω κάποιο άρθρο αλλά ο χρόνος μου είναι πλέον ανύπαρκτος.Προσπαθώ να τα βάλω όλα σε μια σειρά και σε ένα πρόγραμμα. Αυτό που θέλω να σας πω και πιστεύω πως αξίζει να το διαβάσετε είναι για τον παιδίατρό μας.Είναι Άνθρωπος με Α κεφαλαίο!!Νιώθω απίστευτα τυχερή που είναι ο γιατρός του παιδιού μου. Θα σας πω την ιστορία ως έχει!!

Την Τρίτη που μας πέρασε είχα πάει τον γιο μου με έντονο βήχα και καταρροή.Εδώ να σας πω ότι φιλοξενούμε ένα φιλικό μας ζευγάρι για να τακτοποιηθούν με σπίτι και δουλειά οι οποίοι έχουν τον3,5 χρονών γιο τους μαζί και είναι χωρίς ασφάλεια.Ο μικρός είχε και αυτός έντονο βήχα με φλεματάκια και καταρροή.

Όταν πήγα τον γιο μου ρώτησα στο τέλος πόσο κοστίζει μια επίσκεψη χωρίς ασφάλεια με ρώτησε λεπτομέρειες και αφού του είπα πως είναι ο μικρός μου απάντησε ''Φέρε το παιδί να το δω χωρίς χρήματα'' και μου έκλεισε κατευθείαν ραντεβού για την επόμενη μέρα. Αφού το πήγαμε το παιδί το επόμενο πρωινό και το εξέτασε έφυγε σε κάποια φάση και έφερε στην μαμά του 3 κουτιά σιρόπια κ ένα σπρέι για την μύτη εντελώς ΔΩΡΕΑΝ για να τα έχει στο σπίτι σε περίπτωση ανάγκης.
Έπαθα σοκ!!
Γερμανός ο γιατρός μας οπότε καλό είναι να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι.
Εκτός από αυτήν την ανθρώπινη κίνηση που έκανε,εκτός από άνθρωπος είναι και φοβερός επιστήμονας. Τον γιο μου τον εξετάζει στα πάντα και με τις ώρες είναι υπέροχος γιατρός και με σιγουριά.Επίσης στην αρχή που πήγαινα και δεν καταλάβαινα την γλώσσα με βοηθούσε και με το google.Έκανε μετάφραση από γερμανικά στα ελληνικά ώστε να μην έχω απορίες....
Άλλα λόγια δεν έχω για αυτόν τον άνθρωπο αξίζει πολλά συγχαρητήρια.Είμαι πολύ τυχερή που τον έχω γνωρίσει!!!

Όσες μένετε στην Καρλσρούη σας τον συστήνω ανεπιφύλακτα....Και το προσωπικό του και ο χώρος του είναι αξιοθαύμαστα!!




Kinder-und Jugendartzpraxis
Dr.Ulf Friedrich

Essenweinstrasse 7
76131 Karlsruhe
tel. 0721-9110916

1 σχόλιο:

  1. Εντάξει δεν έχω λόγια !!! Πολλά συγχαρητήρια κι εννοείτε θα τον έχω στα υπ'όψιν μιας και μένω Karlsruhe !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...