Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Η μαμά Μαρία μας περιγράφει την εμπειρία της εγκυμοσύνης της στην Ελλάδα.....
........σύντομα και η γέννα της στην Γερμανία...!!
 
 
 
 
 
 
Αρχικά μένω έγκυος στην Ελλάδα και ήμουν ασφαλισμένη στο ΙΚΑ. Μόλις έκανα το test και βγήκε θετικό πήρα τηλέφωνο τη γυναικολόγο μου (ιδιώτης) να κλείσω ραντεβού. Πήγα και μου επιβεβαίωσε την εγγυμοσύνη παραπέμποτας με να κάνω ένα σωρό εξετάσεις... 
Κάποιες αιματολογικές που κοστίζουν τις έκανα στο ΙΚΑ οι οποιες τελικα μου βγήκαν πιο ακριβες εκεί γιατί έπρεπε να κάνω μερικά χλμ να πάω να δώσω αίμα να πάρω τα αποτελέσματα και έπειτα να τα δειξω στη γυναικολόγο μου. Έτσι αποφάσισα κάθε μήνα να πηγαίνω σε ιδιωτιό μικροβιολογικό εργαστήριο που με βόλευε περισσότερο.
Η γιατρός πολύ καλή, με εξέταζε με κάθε λεπτομέρεια και δεν άφηνε τίποτα που να μην το "δει". Η επίσκεψη κόστιζε 60ε και πήγαινα κάθε μήνα.
Στην 22η εβδομάδα έκανα υπέρηχο β΄ επιπέδου σε ένα ιδιωτικό κέντρο προγεννετικού ελέγχου στη Θεσ/νίκη όπου με πέρασαν από κόσκινο!!! Η εξέταση αυτή κόστισε αν θυμάμαι καλά 160ε.
Στην 28η εβδομάδα έκανα καμπύλη ζαχάρου όπου οι τιμές μου ήταν αρκετά ανεβσμένες αλλά δε μου έδωσαν τίποτα γι' αυτό.
Αποφάσισα να γεννήσω σε δημόσιο νοσοκομείο (Σέρρες) επειδή τα έξοδα ιδ. κλινικής ήταν τεράστια 1500ε θα έπαιρνε η γιατρός και περίπου άλλα τόσα η κλινική.
Έτσι ξεκίνησα να πηγαίνω σε απογευματινά ραντεβού που έκανε ο διευθυντής της γυναικολογικής του νσοκομείου που σημαίνει ότι έδινα άλλα 55ε την επίσκεψη!!! Εκεί με ξεπετούσε για την ακρίβεια μέσα σε δέκα λεπτά.
Ένα απόγευμα φεύγοντας από το ιατρείο του σπάνε τα νερά (36 και 4) τον παίρνω τηλέφωνο και μου λέει πήγαινε στα επείγοντα και θα σε ξεγεννήσει όποιος έχει εφημερία και αναρωτιέμαι εγώ τότε τι ερχόμουν σε σένα κι έδινα τζάμπα τα λεφτά μου....;;;
Πάω στα επείγοντα και περίμενα όλο το βράδυ με σπασμένα νερά και χαμηλό πλακούντα να γεννήσω... μα πώς όμως αφού έπρεπε να κάνω καισαρική (λόγω προδρομικού πλακούντα). Τελικά ξημέρωσε ήρθε ο δικός μου στη βάρδια του και με βλέπει μπροστά του να με ετοιμάζουν για επείγουσα καισαρική. 
Δόξα το Θεό όλα πήγαν καλά, εννοείται ότι δεν έδωσα φακελάκι. Στο δωμάτιο ήταν μαζί μου άλλες 3 γυναίκες όχι πολύ της καθαριότητας για να μην πω κάτι χειρότερο, από το σπίτι χρειάστηκε να έχω μαζί μου μπιμπερό, πάνες και ρουχαλάκια για το μωρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...