Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Η απόφαση!!! Με τόλμη και ''γοητεία''




Όλα άρχισαν με μια κουβέντα '' δε πάει άλλο εδώ θα πάμε έξω, συγκεκριμένα στην Γερμανία, εδώ μας καταστρέφουν τα όνειρα και τις ελπίδες''!!!!! Έτσι λοιπόν μαζέψαμε τα μπογαλάκια μας για άλλη ''παραλία''....
Πόσο εύκολο ακούγεται στα λόγια και πόσο δύσκολο είναι να γίνει πράξη?! Πολύ δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο!!!!
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα..... Ναι φεύγω ναι είναι το καλύτερο ναι το παιδί μου θα έχει μέλλον ναι θα ζήσω αξιοπρεπώς και ναι έχω ξανά όνειρα και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο,σίγουρα όλα αυτά είναι υπέρ των σκεψεών μου όμως υπάρχει και το αλλά....αλλά πως?? Πως θα αφήσω την πατρίδα μου (μπορεί αυτή να με ''πούλησε'' εγώ όμως την αγαπάω) πως θα αποχωριστώ από τους γονείς μου,τον αδελφό μου,τους φίλους μας και όλη μας την ζωη εδώ πέρα? πως θα φύγω μακριά σε μια ξένη χώρα που δεν έχω ιδέα από γλώσσα και από τον τρόπο ζωής? Θα συνηθίσω? Θα μου αρέσει? Θα δείξει...........
Τα υπέρ είναι περισότερα..τα συναισθήματα θα τα κρύψω σε μια γωνία σε ένα ντουλάπι σκοτεινό του μυαλού, πάμε και βλέπουμε...... Αφού έχω τον άντρα μου,σωστό αγωνιστή για να μη μας λείψει τιποτα, και φυσικά το παιδί μου μαζί μου θα το παλέψουμε με όλη μας την δύναμη και θα πρέπει να λέω ευχαριστώ το λιγότερο.....
Αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στις σκέψεις που έκανα κάθε μέρα όλη μέρα μέχρι να το χωνέψω ότι φέυγουμε οτι πρέπει να τα αφήσω όλα πίσω μου και να ξεκινήσω απο την αρχή... φυσικά με καλύτερες συνθήκες απο εδώ!!!!!!Αφού άφησα όλα τα αρνητικά που με βασάνιζαν πίσω και σκεφτόμουν μόνο τα θετικά και τίποτε άλλο πήγα εκεί με καλή ψυχολογία και όλα με ενθουσίαζαν,ακόμα και η πέτρα σε γκρι χρώμα πεταμένη στο χώμα... Έβλεπα τον άντρα μου να χαμογελάει και το παιδί μου να διασκεδάζει και ήμουν η πιο ευτυχισμένη.... Η αλήθεια είναι οτι μας βρήκαν πολλές αναποδιές και πολλές δυσκολίες όμως τίποτα δε μας παίρνει απο κάτω.... Το παλεύουμε κάθε μέρα...
Η συμβουλή μου είναι να στηρίζετε τις αποφάσεις σας.. Δυσκολίες όλοι αντιμετωπίζουμε.. καθήστε σκεφτείτε τα υπέρ και τα κατά βρείτε τα με τον εαυτό σας και καντε τα δύσκολα εύκολα για να πάτε ενα βήμα παρα πέρα...... Κανείς δεν είναι καλύτερος απο κανέναν,όλοι αξίζουμε το ίδιο, θέλει θέληση πείσμα  μάχη  δύναμη και...... τα καλύτερα έρχονται!!!!!!!!!!!!


Σας φιλώ.....Ελένη!!!!!


Υ.Γ. Εύχομαι να βοηθήσω αρκετό κόσμο να μάθει να μην παρατάει εύκολα την μάχη....είμαστε γονείς και πρέπει να τα καταφέρουμε.... Σύντομα θα διαβάσετε ιστορίες που πάλεψαν πολύ σκληρά για να τα καταφέρουν και τα κατάφεραν δεν τα παράτησαν...





Για να στείλετε την δικιά σας ιστορία,ερώτηση,απορία ή οτι άλλο θέλετε να δημοσιεύσουμε στειλτε   μου στο                                  


                                            ellinidesmanoules@gmail.com
                                                      ευχαριστω!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...