Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η κακιά πεθερά και μια μανούλα με πραγματική δύναμη ψυχής!

Η Μ. μας λέει την δική της ιστορία,εκτός από την ξενιτιά είχε και έχει να αντιμετωπίσει την ''κακιά'' πεθερά... Μια ιστορία για γερά νεύρα και δυνατά στομάχια....
Είναι μια μικρομανούλα με πολύ δύναμη μέσα της!!!

 Όχι δεν είμαι δειλή...τον άντρα μου αγάπησα πιο πάνω από όλους...ακόμα και από τον ίδιο μου τον εαυτό.....Πόσες φορές από τότε που ήρθαμε στη Γερμανία είπα θα φύγω..????πολλές..ούτε εγώ θυμάμαι πόσες...ούτε εγώ θυμάμαι πόσες φορές ξέχασα ότι ήμουν έγκυος από τα νεύρα μου...από την απελπισία μου....Όμως όχι ...μ'αγαπούσε και τον αγαπούσα πολύ πιο πολύ απ'όσο ήθελε η ίδια του η μάνα να τον αγαπάω και είμαι εδώ για να αποδείξω και να συμβουλέψω.....Ρε κορίτσιαααα όχι με πεθερές....όσο δύσκολα και να είναι...Το μετάνιωσα που έμεινα μαζί της...Το μετάνιωσα που μένω...Αλλά θα φύγω...Κοντά είναι ο καιρός!!!!!!
 Ήταν Αύγουστος όταν παντρεύτηκα με τον άντρα μου και όπως όλοι από οικονομικής άποψης και μην έχοντας από κάπου να πιαστούμε αποφασίσαμε να έρθουμε να κατοικήσουμε μαζί με την πεθερά μου και τον επί 10ετίας σύντροφό της και τον κουνιάδο μου σε ένα χωριό λίγο πιο έξω από την πόλη.....Τα λόγια και οι υποσχέσεις της όταν ήρθα βαρύγδουπες και με όλο τον συναισθηματισμό "Ένα χρόνο θα μείνουμε μαζί μέχρι να βρούμε να σας πάρω ένα σπιτάκι πουλάκια μου"...Ακόμα βρίσκει...Που εγώ ποτέ δεν της το ζήτησα.....Να μην τα πολυλογώ με το που ήρθα έμεινα έγκυος και τότε άρχισε να μου δείχνει τον πραγματικό εαυτό της...ή τουλάχιστον το κατάλαβα εκ των υστέρων.Θα ήμουν κάπου 8 εβδομάδων έγκυος όταν ζήτησα από τον άντρα μου,αφού εγώ δεν ήξερα καθόλου γλώσσα, να πάμε στον γυναικολόγο.Ρωτάει λοιπον ο άντρας μου τη μάνα του σε ποιόν γυναικολόγο πάει για να κλείσουμε ένα ραντεβού. Δεν είχε γυναικολόγο...41 χρονων γυναίκα ,χρόνια στη Γερμανία δεν πήγε ποτέ της σε γιατρό....Τελοσπάντων της λέει αν μπορεί να ρωτήσει μια γνωστή της,πράγμα το οποίο έκανε...Μας είπε το τηλ. και κλείσαμε ραντεβού. Μια μέρα πριν  το ραντεβού, άφησε τον άντρα μου στο μαγαζί που έχει και ήρθε σπίτι...Εγώ χαλια...ζαλάδες,ανακατωσούρες,ξάπλα κ αρχισε να μου λέει ότι ακόμα δε φύτρωσε μέσα μου κ εγώ θέλω να πάω σε γιατρό και ότι αυτή στον 2ο γιο της πήγε κατευθείαν στο νοσοκομείο για να γεννήσει κ ότι εγώ έτσι που είμαι ξάπλα μόνο κακό κάνω στον εαυτό μου και ότι θα έπρεπε να σηκωθώ να κάνω κ καμιά δουλειά....Εγώ κουβέντα!!!!Ούτε στον συζηγό μου ούτε σε αυτήν....Και πολλά άλλα του στυλ εσένα σαγαπάει αλλά τη μαμά πάντα θα την ακούει και θα την αγαπάει περισσότερο από τον καθένα...ενώ αμέτρητες φορές της είχα εξηγήσει ότι άλλο η αγάπη για τη μάνα και άλλο για τη γυναίκα εκείνη επέμενε σχεδόν καθημερινά να μου υπενθυμίζει ότι για εκείνη μπορεί μέχρι κ να σκοτωθεί ενώ για εμένα όχι....ΦΥΣΙΚΑ μπροστά στον άντρα μου είχε τελείως άλλη συμπεριφορα.....Κουβέντα άσχημη μπροστά του σχεδόν καμία...
  Μετά άρχισε τα χαζά του στυλ ότι το παιδί έτσι όπως κλοτσάει είναι αγόρι και ότι θα πάει να τα πάρει όοοοολα μπλε πράγμα που έκανε και φυσικά ο σύζηγος την επέπληξε και διάλεξε και αυτός κάποια πράματα σε χρώμα ζαχαρί και άσπρο...λεπτομέρειες θα μου πείτε!συμφωνώ!!!Όμως μετά από αυτά που είχα ακούσει μου ανέβαινε η τρίχα κάγκελο σε όλα τα θέματα...Επειδή κυρίως ανακατευόταν παντού!!!Από το τί ρούχα θα φορέσω έξω για να κυκλοφορεί ο γιος της μαζί μου και να μην ντρέπεται μέχρι και το ότι πρεπει να βάλω κοσμήματα και παπούτσια που πρώτα σε εκείνη άρεζαν....Δε θα μακρυγορήσω!!!!!Απλά σκεφτείτε κάθε πράγμα να το σχολιάζει και να ανακατεύεται...Δε θα μιλήσω για τις δουλειές!!!Πάντα ήταν ανευχαρίστητη!!ΠΑΝΤΑ!!Ειδικά όταν έκανα το μωρό και μετά(να σημειώσω εδώ ότι μετά τον 4ο μήνα που σταμάτησαν οι ανακατωσούρες πήγα και τη βοηθούσα και εγώ η ηλίθια στο μαγαζί της μέχρι τον 9ο μήνα μέχρι την τελευταία μέρα πράγμα που δεν εκτίμησε ποτέ της και ας το έχει πει 2-3 φορές),θεωρούσε ότι εγώ το μωρό το έβρισκα δικαιολογία για να μην κάνω τίποτα...Έτσι έλεγε!!!
  Να μη σας τα πολυλογώ μετά από 3 μήνες καταλαβαίνω ότι είμαι πάλι έγκυος στο μωρό που κυοφορώ εώς και τώρα !Ξανά τα ίδια! Εδώ να προσθέσω ότι στην παρέα του σπιτιού προστέθηκε φυσικά η κόρη  μου και η συνυφάδα μου και κάθε φορά που κάναμε λόγο να φύγει κ να νοικιάσει κάποιος από εμάς γινόταν Τούρκος!!!Έλεγε ότι εμείς μια σταλιά σκατόμωρα δε θα καταφέρουμε τίποτα και θα μας μπει το @γγούρι στον κώλο...Καταλαβαίνετε τη γλώσσα που μιλούσε...και ότι δεν την ενδιαφέρει πως θα τα βγάλουμε πέρα και στο τέτοιο της αν περνάμε δύσκολα αφού θα έχουμε διαλέξει να μείνουμε μόνοι μας....και ότι υπεύθυνες είναι οι νύφες της που της παίρνουν τα παιδιά ενώ αυτή τοοοοόσα χρόνια δεν τα χάρηκε και άλλα τέτοια.....
   Μια μέρα και ενώ εγώ έχω ξεχάσει τις περισσότερες από τις κακίες που έλεγε και ξανάλεγε κατά καιρούς και το ότι ξεσήκωνε τον άντρα μου να πηγαίνει από εδώ και από εκεί, έγινε ένα περιστατικό το οποίο δε θέλω να αναφέρω και γυρνάει και λέει μπροστά στον άντρα μου "εεεεμ βέβαια...εσείς????εσείς πολλά έχετε να σκεφτείτε!!!!!!Νέα παιδιά δε θυμάστε τίποτα λες και έχετε προβλήματα!!!"    Συγνώμη κυρά μου....αν μη τι άλλο έχω ένα μωρό 7 μηνών,'ενα άλλο στην κοιλιά, δεν έχω πάει ακόμα για γλώσσα,σκέφτομαι ότι πρέπει να νοικιάσω επιτέλους ένα σπίτι,έχω έναν άντρα που ανακάλυψα ότι ναι μεν δε συνφωνεί με τα λεγόμενα της μάνας του αλλά ποτέ δεν ανοίγει το στόμα του να τη βάλει στη θέση της και έχω και εσένα να μου λες ότι δεν έχω τίποτα να σκεφτω?????Να μη σας τα πολυλογώ της τα είπα όοοολα αυτά μπροστά στον άντρα μου,αυτή φυσικά πήγε να μου τα αλλάξει και να μου πει ότι δεν είπε αυτή τέτοιο πράγμα μόνο που αυτήν την φορά ήταν και ο συζηγός μου μπροστά!!!!!! Και τότε πήρα την απόφαση....ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ!!!!!Από τα πιο απλά(σίδερο μόνο τα δικά μας ρούχα,πλυντήριο μόνο τα δικά μας ρούχα) μέχρι τα πιο σύνθετα(κλειστή η πόρτα του δωματίου και τα βασικά μόνο καλημέρα, τι κάνεις και αυτά)...Λέει πού και πού τα δικά της τα χαζά αλλά δεν αφήνω να μπει ξανά στην προσωπική μου ζωή,να μου χαλάσει τον χαρακτήρα μου, να ανακατέψει έτσι άσχημα την οικογένεια μου.....Μου είχε πει η πεθερά μου τα του σπιτιού να μην τα βγάζεις έξω...γιατί????για να μην μάθει κανείς αυτά που μου έχει πει?????όλος ο κόσμος να τα μάθει.....
  Πολλές θα πείτε "μα καλά ο άντρας μου πού είναι σε όοοοολο αυτό"?   Η απάντησή μου ξεκάθαρη" πουθενά"!!!!Όμως τον αγαπάω και ελάτε τώρα μη μου πείτε ότι από όοοολες σας οι άντρες μιλάνε στις μαμάδες!!!!!
   Εγώ λοιπόν όταν ήρθα εδώ δεν είχα να σκεφτώ τη δουλειά του άντρα μου,τα οικονομικά μας, τα παιδιά που άφηνα πίσω αλλά είχα να αντιμετωπίσω μια κακιά πεθερά και λίγα λέω...έναν κακό άνθρωπο που σχεδόν ποτέ δεν ήθελε να μένω μόνη με τον άντρα μου και ήταν πάντα από πίσω μας αυτοκόλητη,καθώς και την απάθεια του ίδιου μου του συζήγου που ποτέ ως τώρα δεν ήξερα ότι έχει μια πλευρά τόοοσο αδύναμη!
   Με ρωτάτε αν είμαι απογοητευμένη??Όχι σε καμία περίπτωση...Τον αγαπάω όπως σας απάντησα και πιο πριν απλά θα ήθελα να έχει περισσότερο θάρρος...περισσότερη πυγμή σε αυτό το θέμα...
    Σας ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα...Είναι και άλλα πολλά αλλά δεν τελειώνουμε...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...