Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Όσα ευχαριστώ και αν πω λίγα θα 'ναι!!Ευχαριστώ!!



Η σημερινή  μου ανάρτηση έχει να κάνει για 2 ξεχωριστούς ανθρώπους ,έχει να κάνει με  τον σπάνιο Έλληνα στο εξωτερικό..Τον Έλληνα που δεν σε γνωρίζει αλλά δίνει τα πάντα για εσένα,που δεν  θέλει να σε πατήσει αλλά να σε βοηθήσει ,που δεν θέλει να σε δει  να σέρνεσαι αλλά να σηκώνεσαι..Ναι είμαστε από τους τυχερούς (μέσα στην ατυχία μας) που βρέθηκε αυτό το ζευγάρι στον δρόμο μας..Τους  λέω καθημερινά πως ο Θεός τους έστειλε σε εμάς…
Δυστυχώς έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα στην χώρα μας και αποφασίζουμε να ξενιτευτούμε, οι εδώ Έλληνες κοιτάνε πώς να σε εκμεταλλευτούν ώστε να κερδίσουν παραπάνω ή απλά εσύ να μην έχεις παραπάνω…Πατάνε στην ανάγκη μας.
Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις,μη τους βάλουμε όλους στο ίδιο καζάνι.. Αυτό το ζευγάρι είναι από τις εξαιρέσεις.
Η Ανθούλα και ο Τέο (Θεόδωρος) ,το ζευγάρι που τρέχει καθημερινά σε όλα για εμάς.
Όσο έλειπα εγώ ήταν με τον άντρα μου και όταν είχε χρόνο πήγαιναν παντού.Για αναζήτηση σπιτιού,για διάφορα χαρτιά που θα μας βοηθήσουν για οτιδήποτε έπρεπε να γίνει και εμείς δε γνωρίζαμε.Μόλις ήρθα,αμφιβάλλω αν έχουν ξεκουραστεί καθόλου,κάθε μέρα κάνουμε και κάτι καινούριο.Από το πρωί μέχρι το μεσημέρι /απόγευμα .
Είδαμε σπίτια,μας δήλωσαν στο σπίτι τους,πήγαμε σε διάφορες υπηρεσίες και κάναμε ένα σωρό χαρτιά,πήγαμε σε διάφορα kindergarten να γράψουμε τον μικρό,μου έμαθαν δρόμους ,περιοχές και κτήρια της πόλης,και γενικά προσφέρονται για τα πάντα.Και όλα αυτά(και όχι μόνο) μέσα σε μια εβδομάδα που είμαι εδώ.
Το άλλο το σημαντικό για εμένα είναι ότι μας άνοιξαν το σπίτι τους.. Πηγαίνουμε,εγώ και ο μικρός συνήθως, σχεδόν καθημερινά και νιώθω σαν το σπίτι μου..Ξεχνάω να φύγω ,μέλι έχουν αυτοί οι άνθρωποι….Από την ημέρα που τους γνώρισα δε νιώθω μοναξιά,αφού ο άντρας μου λείπει όλη μέρα,τους νιώθω δικούς μου ανθρώπους και πιο πολύ από τους δικούς μου!!
Είναι τόσο ήρεμη οικογένεια και τόσο αγαπημένοι που μόνο αγάπη και προσφορά μπορούν να δώσουν..Έχουν 3 παιδιά.Εγώ γνώρισα τα 2 τα μικρότερα και είναι αξιοθαύμαστα,ευγενικά και με καλό χαρακτήρα.Τους χαίρομαι και τους καμαρώνω και νιώθω τόσο ευλογημένη που τους γνώρισα!!!!
Ανθούλα και Τεό όσα ευχαριστώ και αν σας πω είναι τόσο λίγο.Ήμασταν στο μηδέν και μας σηκώσατε πολύ…Κάνετε τόσα πολλά για εμάς και εύχομαι ο θεός να σας προσφέρει τα καλύτερα στο διπλάσιο!!!Να έχετε υγεία να είστε ευτυχισμένοι,αγαπημένοι εσείς και τα παιδιά σας...Είμαι πολύ χαρούμενη  που σας γνώρισα,είστε υπέροχοι άνθρωποι Σας ευχαριστώ για όλα!!!!! 

Υ.Γ. Την Δευτέρα στις 11το πρωί καφεδάκι έξω,όπως είπαμε….μην το ξεχάσετε..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...